Pierwotnie miał być to jednorazowy projekt stworzenia darmowej antologii (rozprowadzanej w formie elektronicznej) wraz z zaprzyjaźnionymi autorami i ludźmi z branży. Z czasem szybko okazało się, że tego typu akcje cieszą się niemałym zainteresowaniem, stąd też dalsze plany. Na dzień dzisiejszy Fantazmaty to prężnie działająca internetowa instytucja, nasze plany wydawnicze sięgają rok do przodu.

Przewidywany czas wydania jest zawsze podany w zakładce "Projekty" obok konkretnego tytułu.

Skłamalibyśmy, gdybyśmy nie przyznali, że plany są planami. Z jednej strony obrany model wydawniczy (non-profit) pozwala nam na brak konkretnych zobowiązań i narzuconych terminów, z drugiej cała ekipa pomaga przy projekcie dobrowolnie i trudno oczekiwać od nich, by Fantazmaty stały się priorytetem w ich prywatnym życiu. Opóźnienia, przesunięcia lub przetasowania na pewno będą miały miejsce.

Pewnie! Rekrutacja jest prowadzona cały czas (formularz i informacje znajdziecie w zakładce Rekrutacja).

Zapewne tak. Oczywiście raczej nie zaryzykujemy współpracy z osobą, która chce redagować teksty i nie ma w tym absolutnie żadnego doświadczenia lub wiedzy, ale przy antologii jest bardzo dużo innych zadań, które można realizować bez przygotowania.

Zupełnie nic, publikujemy je na licencji niewyłącznej, co oznacza, że ich autorzy mogą dowolnie nimi dysponować. Oczywiście będzie nam bardzo miło, jeśli teksty zostaną na naszą wyłączność co najmniej kilka miesięcy.

Wszystkie osoby spełniające warunki podane w regulaminie. Istnieje możliwość, że będą one różnić się w zależności od konkursu.

Na ten moment średnio jeden rocznie, w porywach do dwóch.

Inne pytania?

Lista pytań obok jest zapewne bardzo niedoskonała i niewyczerpująca wszystkich zagadnień, jakie mogą pojawić się w związku z naszym projektem. Jeśli nurtuje cię jakieś pytanie, na które nie odpowiedzieliśmy: wal śmiało! Namiary na nas znajdziesz w zakładce Kontakt lub na dole strony.

Facebook

Możesz nam wysłać wiadomość także za pośrednictwem FB.